Brojač posjeta  

16115450
Danas
Juče
Ove sedmice
Prošle sedmice
Ovaj mjesec
Prošli mjesec
Ukupno
123
2884
3007
15855023
3007
134220
16115450
Vaš ip 34.204.168.209
Tačno vrijeme: 2020-06-02 00:40:41
   

I dok “Folksvagen” planira uvećanje proizvodnje, dotle ostali proizvođači automobila imaju velike muke zbog praznih proizvodnih pogona uslijed smanjene tražnje.

 Zbog toga je nekoliko renomiranih proizvođača uputilo apel “solidarnosti” njemačkoj automobilskoj grupaciji da ne proširuje svoje kapacitete, što je očigledan znak da se automobilskoj industriji ne piše dobro, odnosno njenom većem dijelu, jer malo je vjerovatno da će “Folksvagen” sa 23,9% evropskog tržišta prihvatiti sugestije kompanija koje se bore za opstanak.

Iza potpisa stoje “Fijat”, “Pežo-Sitroen”, “Reno” i “Opel”, koji u Briselu lobiraju da se smanje kapaciteti u auto industriji, ali i barijere koje sprečavaju zatvaranje fabrika i otpuštanje radnika.

Za razliku od većine “Folksvagenovih” pogona, koji rade uobičajeno, “Fijatova” fabrika u Napulju bila je zatvorena do 31. avgusta, a francuski “Pežo” planira da otpusti čak 14.000 radnika, u namjeri da amortizuje gubitak od 819 miliona evra u prvoj polovini godine.

Dodatni problem ovim kompanijama predstavljaju i jeftini automobili iz Azije, pa je i pored velikih prodajnih popusta zabilježen gubitak od 789 evra po automobila kod “Pežoa” i 142 evra kod “Fijata”.

 I dok ostali strepe od konkurencije iz Azije, dotle “Folksvagen” tamo najviše i prodaje, pa i ne čudi što u prosjeku zarađuje po 916 evra po prodatom automobilu. Ogranci poput “Audija” i “Poršea” su još uspješniji i od svake prodaje ostaje im 4.242, odnosno 16.826 evra!

   
© Masterfromf

Uloguj se - Registruj se

Ako niste registrovani izaberite opciju napravi nalog.